maandag 11 maart 2013

Zaterdag 9 maart 2013

Sinds we johannesbroodpitmeel in de fles bij Arthur doen gaat het een stuk beter met de reflux. We hebben wat richtlijnen om ervoor te zorgen dat hij er minder last van heeft en dat gaat goed.
Hij heeft nu helaas keelontsteking. Een duidelijk herkenbare kwaal. Huilen en hoesten doen hem zeer, hij ruikt buitengewoon onaagenaam uit zijn mond en hij heeft koorts. Die koorts gaat niet verder dan 38.9 Een aanvaardbaar niveau.
Arthur slaapt veel. Dat helpt hem om snel weer beter te worden.

Victor daarentegen piept en zaagt. Hij is wat benauwd. Maar hij heeft geen koorts en zijn stemming is opperbest. Een gezellig menneke.

Met een keelontsteking hebben wij geen extra zorgen. Het hoort erbij en is heel goed te herkennen. Dat stemt mij positief. Ik zit niet gelijk bij de huisarts. Iets wat ik wel verwacht had. Het lukt me nog om de zaken behoorlijk in te schatten.
Het zou me verdriet doen als we de kinderen opzadelen met onze angsten. Vooralsnog gebeurt dat niet. Gelukkig.

4 opmerkingen:

  1. ik heb echt ontzettend veel respect voor jou en je man. jullie doen het zo goed!

    liefs een moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou moedergevoel... Is zo sterk... Door Marnix... Daardoor kun jij dit inschatten... En jezelf geruststellen. Is mijn gevoel hoor... Iets van herkenbaar door zoon stofwisselingsziekte.. Ook erg sterke voelsprieten daardoor... Sterkte met alle dagen van gemis...

    BeantwoordenVerwijderen