zondag 16 september 2012

Zondag 16 september 2012

Verdrietig

74 opmerkingen:

  1. Ik kan me dat heel goed voorstellen... sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is ook nogal wat diep respect voor jullie

    yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. snap ik! Jullie houden je al zo kranig. Volgens mij zitten jullie in een ongelooflijke achtbaan van emotie's...laat maar over je heenkomen. Sterkte
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte in gedachten bij jullie
    ook Kanjer Marnix een kanjer om nooit te vergeten

    Liefs uit Breda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben verdrietig voor en met jullie. Stevige en dikke knuffels voor jullie allemaal.

    Liefs Caroline, Kees en Tim ~XxX~

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denk veel aan jullie. Tjee, wat een verdriet...... Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. .....stil van.
    Sterkte
    Roosv

    BeantwoordenVerwijderen
  8. . lieve hera ,jur en olav. ik weet niet wat ik moet zeggen of hoe ik jullie kan helpen om dit ontzettende verdriet wat te verlichten misschien troost het jullie een heel klein beetje om te weten dat ik ontzettend veel aan jullie denk wat moet het vreselijk moeilijk zijn om met dit verdriet om te gaan.kleine lieve marnix wat een kanjer van een jochie heel veel mensen hebben diepe bewondering voor je

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel sterkte. Mijn moederhart is al weken vervuld van verdriet. Het is vreselijk om het verhaal van mensen te lezen die jouw ergste nachtmerrie beleven. Maar jullie moeten en gaan door, voor Olav en de tweeling. Daarvoor is ook veel moed en kracht nodig. En liefde. Gelukkig bezitten jullie die, al kan ik me voorstellen dat je soms even niet weet waar je die moet zoeken. Dus nogmaals veel sterkte.

    Een meelezende moeder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi Sonja, exact mijn gevoelens en gedachten.....Hera en Jur, Olav en de Tweeling, ik blijf aan jullie denken. Heel veel liefs, Noor

      Verwijderen
  10. Zo begrijpelijk.. hou elkaar maar goed vast. Geen woorden.. wat moet dit zwaar voor jullie zijn. Was er maar iets dat ik kon doen om jullie verdriet te verlichten.. een kind hoort een ouder te begraven, niet andersom.. Veel liefs, knuffels en sterkte. Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach lieve mama van Marnix...
    Natuurlijk ben je verdrietig, gek van verdriet. Knuffel voor jou, voor jouw Olav, een kusje in de wind voor je kleine Marnix, en dan heb je ook nog de tweeling die alles op hun manier toch meebeleven. En je man, Jur. Jullie zijn allemaal verdrietig, allemaal gewond, een gat in je hart.

    Mirjam @teunemans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, voel jullie tranen. Verdriet is onmacht, pijn maar ook liefde. Liefde voor jullie Marnix.
    Heel veel liefs en een dikke knuffel,
    Saskia Groothuijse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik lees jullie blog iedere dag.... iedere dag huilen mijn ogen, maar ook mijn moederhart met jullie mee.
    Ik ben een moeder van 4 kindjes, net als jullie dat straks ook zullen zijn. Maar ik hoop dat ik nooit hoef mee te maken wat jullie nu meemaken en het afgelopen jaar hebben meegemaakt...
    Ik leef ontzettend met jullie mee, mijn respect voor jullie is enorm. Fijn dat jullie samen, als gezin, dit zo goed dragen kunnen hoe moeilijk het ook zal zijn en nog zal worden....
    Weet dat ik aan jullie denk!

    Een meelezende moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ontzettend veel respect.

    'The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return'

    Liefs, Sandra van de Bunt, Hoevelaken, 19 jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach lieve familie toch.....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoveel tranen, zoveel pijn en verdriet, het moeten loslaten is vreselijk en hartverscheurend. Marnix is verlost van alle pijn en is nu nog in jullie midden. Samen, nog even samen.....en daarna zal hij in jullie hart overal met jullie meegaan! Uit het oog, maar nooit uit het hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve familie,

    Zo begrijpelijk dat er veel verdriet is!
    Heel veel sterkte.

    Dikke knuffel van
    S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sterkte.......
    Er wordt aan jullie gedacht.
    Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach jeetje, lieve fantastische moeder toch, wat een onmetelijk verdriet... Tranen hier om wat jullie doormaken, steeds weer tranen ook bij de foto van Marnix; zijn lieve koppie schuin, die oogjes, zijn armpjes om het paardje geklemd... Ben er kapot van

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een stille omarming voor jullie, hiervoor zijn geen woorden te vinden!! liefs uit duitsland van een oma. toen ik hoorde dat ik kanker had omarmde mij een lieve vriendin, ze zei niets maar ik zal het nooit vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach meid toch, 1 woord maar, maar zoveel betekenis. Zo hartverscheurend......
    Ook van mij een stille omhelzing

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dikke knuffel, in gedachten bij jullie....

    Yvonne (Tilburg)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve familie,

    Niemand had anders verwacht. Verdriet hoort erbij en het is goed dat het eruit komt, jullie zijn al zo lang bezig en gaan maar door, super sterk en vol liefde maar het emmertje is een keer vol. Gooi het eruit en denk aan jezelf en aan je mannen, die zijn het allerbelangrijkst. Wijkunnen een heleboel zeggen of advies geven maar als jij je hart volgt en naar je lichaam luistert, zul je altijd het juiste doen. Een kus voor Marnix en voor jullie een dikke knuffel uit Den Dolder, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hele dikke knuffel voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een knuffel om jullie sterkte te wensen... X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Soms zegt 1 woord meer dan duizend woorden. Heel begrijpelijk dat jullie verdrietig zijn en ook goed dat het er is. Het afscheid van Marnix nadert, terwijl jullie hem nog zo graag bij jullie wilden houden.
    Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen in de komende dagen en ook in de periode die voor jullie ligt.

    Virtuele knuffel van een meelezende moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Begrijpelijk, je hart is uit je lijf gerukt.

    Sterkte, heel veel sterkte en kracht toegewenst.
    Zomaar een mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De afgelopen dagen heb ik al zoveel aan jullie moeten denken, het doet gewoon pijn als ik denk aan het afscheid nemen van jullie mooie kleine mannetje, hoe moeten jullie je dan wel niet voelen... Heel veel liefs en sterkte en kracht gewenst en een dikke knuffel voor jullie zonen...

    een moeder van 4...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. soms doet het pijn, je blog lezen...soms komen er tranen...en dan ken ik jullie niet eens. Hoe veel pijn, hoeveel tranen jullie hebben. Dat moet ondragelijk zijn. Jullie Marnix, zo ver weg maar toch ook niet. Wat een gemis. Een stevige knuffel voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. dikke knuffels
    Hou elkaar vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het verdriet is ook zó onbeschrijfelijk groot. Heel veel sterkte hoor! 'k Denk erg veel aan jullie.
    Een meelezende moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  32. sterkte!!

    ik weet anders niks te zeggen,sorry, dit verdriet is ook zo groot!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ach meissie toch, dat ene woordje zegt alles. Het doet me gewoon lichamelijk pijn als ik alleen al probeer voor te stellen hoe het moet voelen voor jullie. Zoveel onmacht.
    Weet dat er door heel, heel veel mensen aan jullie gedacht wordt en met jullie meeleven.

    Ik weet niet wie of wat sommige scenario's in het leven bedenkt maar dit is toch wel de meest gruwelijke variant. Vol van leven in je terwijl je afscheid moet nemen van je zoon.


    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben ook verdrietig, voor jullie en jullie Kanjer.....Wat een onmetelijk groot verdriet is dit, nog heel even is Marnix bij jullie en dan vliegt hij voor altijd naar Droomland. We kunnen van alles schrijven, wat misschien bij jullie het verdriet iets minder maakt, maar jullie moeten hier samen doorheen, met elkaar. Vanaf deze kant wil ik jullie heel veel kracht geven om deze moeilijke periode door te komen en voor de periode die daarna komt....Jullie zijn elke dag in m'n gedachten en huil elke dag een beetje mee.

    Een hele dikke knuffel, jullie zijn zo ontzettend dapper en moedig, ik heb heel veel bewondering voor jullie.

    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dag lief, mooi, prachtig kind......

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat ene woord! Hartverscheurend... Het zegt alles....

    BeantwoordenVerwijderen
  37. denk aan jullie, sterkte . Bid om kracht Hera , Hij zal je rust geven in je hoofd. liefs Lidia.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Er is zo weinig wat we kunnen doen voor jullie, alleen laten weten dat we aan jullie denken.

    Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een woord zegt zoveel meer dan een heel blog! Denk aan jullie en stuur jullie een knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Natuurlijk ben je verdrietig, jullie hebben afscheid moeten nemen van die moedige, mooie man. Ik kan me absoluut niet voorstellen hoeveel pijn dit doet, een kind verliezen is zo anders...

    Liefs van Ciska Brantz (Werlte Dld)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een verdriet! We leven zo met jullie mee. Koester de mooie herinneringen en jullie liefde in het gezin! In gedachten heel veel bij jullie.
    Liefs, Kees en Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  42. 1 woordje met zo'n grote betekenis....
    Heel veel sterkte!
    Liefs, Esther uit Numansdorp

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Eén woord zoveel zeggend en alles omvattend, heel veel sterke!!! Voor altijd jullie koesterkind voor altijd in jullie harten, voor altijd verweven in jullie leven.
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  44. We sturen jullie wat warmte.

    Ben er stil van.

    Heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik wens jullie veel kracht en sterkte in dit verdriet.
    Ik hoop dat jullie een hele mooie uitvaart hebben met de mensen die jullie steunen & troosten om jullie heen.

    Ik voel jullie pijn, wij hebben met onze oudste ook gevochten tegen de kanker, gelukkig de strijd gewonnen.

    Moeder van 3 (6 jaar - 3 jaar - 7 weken)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. een hele dikke knuffel vanuit Bennekom, zou willen dat ik meer voor jullie kon betekenen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een onmacht he? Denk dat wij allemaal meer zouden willen betekenen. Liefs, Linda

      Verwijderen
  47. Lieve mensen,
    Hele dikke knuffel uit Wassenaar
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Verdrietig...
    Ook in dat ene woord tref je ons weer, Hera...
    Tuurlijk ben je verdrietig! Wij met jou, maar jullie voelen het daar...
    Lieve Marnix, je hebt je mama, papa en broertje zoveel gegeven...
    Ze vertellen straks heel veel aan de tweeling over jou, en dat zullen ze vaak met een glimlach doen en ook vaak met een traan.
    Zorg voor elkaar, zorg voor jezelf. Wij kunnen alleen maar wat steunen... Heel veel sterkte xxx vanuit Vlaanderen

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Logisch.....een moeder hoort geen kind te verliezen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ik wou dat ik jullie verdriet kon verzachten...hoop dat de woorden van ouders die uit ervaring weten wat jullie nu moeten doorstaan en de liefde/steun van vrienden en familie helpen bij de verwerking van jullie verlies en verdriet...liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik zou jullie graag willen troosten. Knuffel en kus en pleister erop en dan is alles weer goed. Maar dat kan niet. Zo veel verdriet. Dat is niet te troosten ;-( veel sterkte samen! liefs, Beata

    BeantwoordenVerwijderen
  52. In gedachten bij jullie... sterkte
    Lidewy

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Een enkel woord met zoveel lading.....
    Ik zou jullie willen omarmen en een hele dikke knuffel geven, ik leef intens met jullie mee!!
    Marnix heeft het goed nu, hij heeft geen pijn meer. Jullie pijn zal ook slijten, en dan blijven de mooie lieve en leuke herinneringen over.
    Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd!!
    Dikke virtuele knuffel van Gerrie, moeder uit Venlo

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ....in gedachten bij jullie...

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik wens jullie heel veel sterkte.. ik denk veel aan julie
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Kon ik maar iets doen om de pijn te verzachten...ik zou het direct doen!

    Ik denk aan jullie.

    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Het verdriet valt nu rouw op je dak! Onmacht, verzet, niet kunnen aanvaarden...het is een achtbaan van emoties! De pijn gaat tot op je ziel en niemand is in staat om die diepe pijn te kunnen verlichten. Soms lijkt het leven zo oneerlijk en zo wreed! Het is bijna niet te verteren als ouders, om je eigen te moeten loslaten. Het leven zal nooit meer zo zijn zoals het was. In jullie hart zal Marnix blijven "mee groeien". Neem de tijd en laat de golven van emoties over je heen komen. Je hoeft niet altijd sterk te zijn! Heel veel kracht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Lieve Familie,

    Ontzettend veel sterkte morgen... De dag dat jullie bijna lijfelijk afscheid moeten gaan nemen van jullie fantastische kereltje. Neem de momenten zoals ze komen.

    Het definitieve afscheid is een verschrikklijk moeilijk moment en ik hoop van harte dat ook jullie een afscheid hebben waar jullie later met een warm gevoel op terug kunnen kijken.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal en heel veel sterkte met alle moeilijke momenten die nog komen gaan.

    Liefs mama van een engeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Lieve ouders en grote broer van Marnix,
    Ik wil jullie ontzettend veel sterkte toewensen voor de uitvaart die morgen zal plaatsvinden. Ik denk dat jullie een prachtig afscheid voor jullie zoon geregeld hebben. Weet dat ook onbekende mensen aan jullie denken en met jullie meeleven. Morgen en natuurlijk ook de dagen erna ben ik in gedachte bij jullie. Veel liefs uit Vlaardingen Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  60. ik huil alweer met jullie mee.... ik kan en wil me gewoon niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen. ik krijg accuut ademnood als ik denk aan mijn eigen kinderen die ongeveer zo oud zijn als marnix. uit het diepst van mijn moederhart hoop ikdat jullie je er morgen doorheen slaan op welke manier dan ook. het zal de moeilijkste dag tot nu toe worden want je moet hem nu echt gaan afgeven. en als je thuiskomt dan is hij er niet. ik brand elke dag een kaarsje voor marnix maar morgen steek ik er nog eentje extra aan om jullie een hart onder de riem te steken, al zit ik ver weg. veel sterkte morgen!!! en daarna natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen