dinsdag 23 oktober 2012

Arthur en Victor

Woensdagmiddag 17 oktober zijn wij voor de derde en vierde keer papa en mama geworden.
Arthur en Victor zijn gezond geboren.

Arthur

Victor


Helaas heeft de keizersnede een vervelende nasleep. De ruggeprik verliep moeizaam waardoor ik daar veel last in mijn rug en hoofd van heb en in de loop van vrijdag ontwikkelde er zich een longontsteking waardoor ik langer in het ziekenhuis moest blijven dan ik graag zou willen.

Op het moment ben ik fysiek nog niet in orde waardoor werken op de computer nog zeer beperkt gaat. Ook de emoties lopen bij mij erg hoog op door de hormonen en de tijd van het jaar. 21 Oktober was het precies een jaar geleden dat we erg slecht nieuws over Marnix kregen. In hetzelfde ziekenhuis waar ik de afgelopen dagen verbleef.

Ik hoop heel erg dat ik in de aankomende dagen dusdanig opknap dat ik weer verder kan met het blog.


83 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kereltjes!
    Gefeliciteerd met jullie zoons en broertjes.
    Hoop dat je snel weer opknapt Hera, neem je tijd en doe het rustig aan (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan).
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je prachtige mannen. Denk vooral aan jezelf, want jullie zitten in een sneltrein die vorig jaar is gaan rijden en maar niet wil stoppen. zes weken geleden nog een gezin met marnix en nu met de tweeling en marnix* in jullie hart. heel veel sterkte. zomaar een mama uit brabant

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie wondertjes, probeer van ze te genieten. En sterkte... het is niet niets!
    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hera, heel veel beterschap. Denk aan jezelf en luister naar je lichaam.
    Gefeliciteerd met jullie prachtige zonen en broertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een mooie ventjes! Gefeliciteerd met het opnieuw papa en mama worden.

    Wat vervelend de nasleep van de ruggenprik/longontsteking. Ik hoop van harte dat je snel opknapt.

    Naast gefeliciteerd ook sterkte; het moet heel dubbel zijn voor jullie. Marnix had het vast allemaal graag mee willen maken, maar van bovenaf op zijn wolkje is hij vast een hele grote trotse broer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes en broertjes, wat zijn ze mooi! Een emotionele tijd, gooi het eruit. Extra rust is misschien net wat je nodig hebt al voelt het misschien niet zo. Geniet van je mannen, zij hebben hun mama nodig en mama hen! Liefs Linda Den Dolder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met deze twee prachtige mannetjes. Naast dit geluk, wens ik je heel veel sterkte en wens ik je veel kracht en liefde toe.
    Zomaar een mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. van harte,met jullie zonen en broertjes...ze zijn prachtig!


    Wat een emotionele periode, verdriet en blijdschap zo dicht bij elkaar. Neem de tijd, pas goed op jullie zelf.

    liefs van een meelezende en meelevende mama Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. och lieverd... gefeliciteerd met de twee kleine mannetjes.
    Zorg dat je zelf weer goed in orde komt, dat is momenteel het belangrijkste.
    En daarna... Genieten mag!! het is niet verboden, en geen zonde. Of het je zal lukken is een tweede. Laat het over je heen komen. Of het kraamtranen zijn of rouwtranen.. laat ze lekker lopen. Je hebt het nu gewoon nodig.
    dikke kus, mama van 2

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier branden we kaarsjes voor jullie! Mooie jongens, alle 4!
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve mensen,

    Wat een prachtige kereltjes! Rust goed uit, sterk aan en denk aan jezelf.
    Ik weet zeker dat marnix trots is op jullie allemaal!

    Veel liefs mama van een engeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige zoons heb je zeg! Mijn vriendin verloor ook jaren geleden een zoontje. Toen haar vierde zoon geboren werd stond er op zijn kaartje: "Voor ons een prachtig klavertje vier, met 1 blaadje in de hemel en drie blaadjes hier". Neem je tijd, ik wens je heel veel sterkte en rust toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van Harte Gefeliciteerd met jullie prachtige zoons! Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om de blijdschap van de geboorte van jullie zoons te voelen en tegelijkertijd je andere zoon af te moeten geven. Ik kan niet anders zeggen dat ik respect heb voor de manier waarop jullie met alles omgaan.
    Margot, moeder van twee zonen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een wondertjes! Prachtig. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk een snel herstel voor jezelf! Geniet van je prachtige gezin en met Marnix voor altijd in je hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige zoons hebben jullie er bij gekregen! neem de tijd om zelf helemaal op te knappen en ondertussen te genieten van arthur, victor, olav en ook van alle mooie herinderingen aan marnix!! korter gezegt geniet van jullie hele gezin lichamelijk aanwezig of niet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie mannetjes. En wat een stoere namen.
    Lieve Familie heel veel liefde en warmte en tijd om alles te verwerken.
    En ook hier brand een kaars voor grote broer Marnix.
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marijke van Schipstal23 oktober 2012 om 22:18

    Gefeliciteerd met jullie prachtige tweeling.
    En veel sterkte voor de moeilijke momenten waar jullie doorheen moeten.
    Beterschap en pas goed op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je prachtige kindjes.
    Ik hoop dat je snel herstelt en van je kindjes kan gaan genieten.. sterkte ook met alle emoties die er ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh... wat een prachtige kindjes :).

    Wat rot dat de ruggeprik zo slecht is verlopen en dat je dan ook nog een longontsteking krijgt. De emotionele achtbaan lijkt me afschuwelijk, zoveel geluk in je handen en zoveel verdriet in je hart...

    Ik wens je een spoedig herstel en heel veel geluk met je prachtige gezin.

    een moeder van 4

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige kereltjes! Wat een emoties zullen er bij jullie zijn, blijdschap om dit nieuwe leven en verdriet over Marnix, die zijn broertjes niet zal knuffelen.
    Heel veel sterkte in deze emotionele achtbaan en heel veel geluk met jullie mannen!
    Hopelijk knap je snel op en mogen jullie lekker naar huis.

    Een tweelingmamma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kinderen, wat een wondertjes! Neem de tijd voor jezelf en je gezin, geniet, huil, voel. Gefeliciteerd lieve mama van 3 kinderen en 1 koesterkind. Liefs van een mama van ook 3 kinderen en een koesterkind

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie mannetjes, kippevel. Ik hoop dat je snel opknapt en kan genieten van je kindjes. Heel veel sterkte lieverd met je verdriet om lieve Marnix. Ik zal voor jullie bidden , liefs Lidia Hakvoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tja, ook van mij, mijn man en zoon Mitchel heel veel felicitaties met de geboorte van de twee mannen. Een onwijs dikke knuffel voor jullie nieuwe liefde en ook voor jullie verdriet. Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooo Hera, wat zijn ze toch mooi gefeliciteerd! Denk alsjeblieft aan je zelf en geniet van deze twee wonderen ze hebben je allemaal hard nodig, wat lijkt Victor op Marnix of zie ik het verkeerd?
    Ik wens jullie van harte heelveel geluk en troost met de komst van de tweeling. Geniet er van al zal het dubbelzinnig zijn, het mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met jullie mannekes! Wat een knappe ventjes. Hopelijk knap je snel weer op. Ik hoop dat jullie met alle heftige emoties om kunnen gaan.. Zal zeker niet niks zijn. Dikke knuffel, Elise E

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Hera,Jur,Olav en Hemelse Marnix, nogmaals Proficiat met jullie broertjes! Hera ik moet wel lachen om de foto`s Arthur de relaxte achteroverliggende koning, en Victor de vooroverzittende peinzende denkerT:))Niet verwonderlijk n longontsteking,je weerstand van n jaar zoveel zorgen en verdriet om Marnix,ook nog zwanger zijn en als je ergens al n longontsteking oploopt is dat sowieso in t ziekenhuis geen kunst:(( Ik hoop dat je hulp hebt want om te herstellen heb je voldoende rust nodig,en van belang heel goed naar je eigen lichaam te luisteren!!!Rust en geniet en laat komen wat komt aan gevoelens, wat er zit moet eruit dan kan t allemaal weer wat "vorm "krijgen.Probeer je niet in te houden, wat er niet zit hoeft er niet uit,dus wat er zit moet er uit.Niet makkelijk maar wel noodzakelijk!om dòòr te kunnen!Neem JOUW tijd die nodig is!X Veel sterkte dikke knuffel gjamh

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met jullie prachtige zonen! Nu eerst maar eens alles zelf op een rijtje zetten en goed herstellen. Op de blog schrijven is geen verplichting, het moet voor jezelf te doen zijn. De emoties moeten er toch een keer uit. Gun jezelf daar de tijd voor. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve papa en mama van vier!

    Wat eren rijkdom, twee zulke lieve mannetjes erbij om voor altijd van te houden! Wat zijn het een mooie kindjes. Fijn dat jullie ze nu eindelijk lekker kunnen knuffelen. Ik hoop dat ze een mooi gewicht hebben en blaken van gezondheid, ook met de niertjes. Een topprestatie van jou om een voldragen tweeling op de wereld te zetten, zeker gezien alles waar jullie het afgelopen jaar doorheen moesten en moeten.

    Zie ik inderdaad gelijkenis bij Victor met zijn broers? Wat een prachtige namen hebben jullie uitgezocht. Wij hebben ook een Arthur, hij wordt bijna drie. Ons tweede ventje heet Friso. Wat passen de namen ook mooi bij Olav en Marnix!

    Wel heel naar dat je na de keizersnede nu nog deze complicaties hebt. Ik hoop dat je er goed in begeleid wordt. Het is ook wel en signaal even echt voor jezelf te zorgen, hoe ingewikkeld of onmogelijk ook met een pasgeboren tweeling.

    Wat een wirwar aan emoties. Niet alleen het grote gat in jullie hart en fysiek in jullie gezin, maar ook de verwerking van een jaar ellende. Het is jullie zo gegund nu zegen te ontvangen in de vorm van deze twee wondertjes! Marnix hoort voor altijd bij jullie allemaal, ik weet zeker dat jullie de kleine broertjes ook kennis zullen laten maken met jullie Marnix zodat ook zij een grote plaats in hun leven en in hun harten maken voor hun grote broer Marnix die ze zo toch mogen kennen.

    Hoe beleeft Olav dit alles?!

    Ik hoop dat de kindjes jullie ook troost en structuur kunnen bieden om door te gaan, een betere reden in door te gaan is er niet! Jullie doen het fantastisch.

    Al blog je nooit meer, die wat je fijn vindt en wat je op kunt brengen. Je jezelf en je gezin verzorgen is al met dan je nu aankunt misschien... En dat is alleen maar logisch en zal bovendien steeds een beetje beter gaan...

    We denken aan jullie en bidden voor jullie,

    Marlies, ook mama van Arthur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heb je dit mooi gezegd Marlies, ik sluit me er graag bij aan.
      Wat lijkt het me moeilijk en zwaar om onder hetzelfde dak het nieuws van Marnix te moeten horen wat nu het grootste verdriet in je leven is, en 2 zoontjes te mogen ontvangen, wat bij de grote vreugdes in je leven hoort. Dat is bijna niet te doen. En dan ook nog in dezelfde week - een jaar later.

      Knuffel je kereltjes maar en laat je tranen maar stromen. Kus!

      Verwijderen
  30. Wat een prachtige jongetjes, proficiat!
    Wens jullie heel veel geluk, naast enorm veel sterkte natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met deze prachtige jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoons en broertjes. Wat een mooie jongens zeg. Weet zeker dat Marnix trots is daar boven.

    Doe zelf vooral rustig aan. Je lichaam heeft toch rust nodig ondanks dat het nu vooral heel druk zal zijn met 2 mannetjes erbij die gevoed en verzorgd moeten worden. Maar volgens mij krijg je vast veel hulp. Laat de tranen maar stromen. Het is niet niks hoor wat jullie afgelopen jaar hebben mee gemaakt en nog mee maken. Het is heftig. iets wat wij als buitenstaanders niet eens allemaal kunnen beseffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. gefeliciteerd met jullie prachtige zoons wat zien ze er lief uit

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie mannekes!! Heel veel beterschap, ik hoop dat je snel opknapt en toch kan genieten van de tweeling.

    Liefs Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. proficiat met jullie prachtige zonen, en veel geluk en sterkte voor de toekomst

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Hera, Jur, Olav en Marnix*,

    Van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes en broertjes!
    Wat een mooie mannetjes!!!
    Probeer zoveel mogelijk te genieten van deze wondertjes.
    En Marnix, ik weet zeker dat je een onwijs goede beschermengel voor je broertjes bent!!
    Geniet er maar lekker van op je wolkje!

    Hera, ik wens je een heel voorspoedig herstel en hopelijk mag je heel snel met je mooie mannetjes naar huis.

    Een warme knuffel voor jullie alle 6.

    Liefs,
    Esther uit Numansdorp

    BeantwoordenVerwijderen
  37. van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes! Wat fijn dat ze gezond geboren zijn.
    Ik wens jou heel veel beterschap toe, heel heftig een longontsteking nu. Daar kan je knap beroerd van zijn. Het gaat allemaal te snel, de ziekte van Marnix, het overlijden, het intens missen van jullie zoon...nu 2 pracht kinders op de wereld erbij...jij bent de gene die op de rem kan trappen en volgens mij doen jij en Jur dat heel goed. Alles op zijn tijd, en loopt het even in de war, trap je de rem weer even in. Het is jullie pijn, jullie verdriet, en jullie geluk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lieve Marnix,

    Twee prachtige broertjes en ook in hun hartje zal jij voortleven dapper kereltje.

    XXX


    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes en jullie broertjes.
    Ik wens je beterschap. Wat betreft de longontsteking en de nasleep van de ruggeprik: dat komt vast relatief snel in orde. De rest is lastiger: je hormonen zijn flink de kluts kwijt na een keizersnee en je weerstand en conditie zijn foetsie, als dat al niet zo was na het overlijden van Marnix. Sowieso al een situatie waar je een aardig tijdje mee onder de pannen bent.
    Voeg daarbij het verdriet om Marnix, dat altijd blijft. Kortom: stel jezelf geen datum waarop je weer 'de oude' wilt zijn. Gaat niet gebeuren. Jij hebt op dit moment vele malen meer te dragen dan een ander.

    Alle respect voor de manier waarop je daarmee omgaat. Sterkte!
    Jeannette de Boer

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een beauty's, prachtkereltjes met zeer krachtige namen,
    deze mannetjes gaan samen, met Olav vele herinneringen aan Marnix levendig houden. Marnix zal over hen waken, zoals een grote broer dat hoort te doen. Hera, veel beterschap meid, laat de tranen maar vloeien, iedere traan is nodig om te gaan.

    Heel, heel erg veel sterkte en kracht!
    Zomaar een mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dag Hera,

    Je wordt gewoon meer 'mens' door wat ik deze keer lees...
    Het is zo 'normaal' dat het allemaal even teveel is nu...
    Al die emoties, al die kracht die je nodig hebt gehad en nog nodig hebt voor deze twee schatjes...
    En dan inderdaad in een ziekenhuis een longontsteking oprapen... Maar ja, voor een tweelingbevalling moet je daar nu eenmaal zijn, hé... Geef jezelf de tijd, laat je emoties komen en hopelijk vind je kracht. Kracht in je gezin. In de trotse grote broer Olav, en in die kleine prinsjes Arthur en Victor. Ze zien er 'om te stelen' uit. Wat zijn ze mooi... Ik hoop dat je nog emotie genoeg over hebt om dat te zien en dat te voelen, te genieten.
    Marnix zou zeker ook trots geweest zijn op deze twee knulletjes. Later kan je hen over hun flinke broertje vertellen. Dan zullen zij op hun beurt trots zijn om hem...
    Maar nu even 'bij de dag', kracht vinden,tijd nemen, denk ik zo...
    Veel kracht uit Vlaanderen waait naar je toe xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lieve ouders van 4 parchtige jochies,

    Wauw, wat een mooie kersverse baby'tjes heb je op de wereld gezet. Een genot om naar te kijken. Wat zullen jullie een trotse ouders zijn. En Olav en Marnix enorm trotse broers. Geluk en verdriet liggen zo dicht bij elkaar. Het is moeilijk, en dan die rothormonen die het er niet makkelijker op maken. Ik wens jullie alle kracht, liefde en geluk toe.

    Zomaar een mama uit Brabant

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een prachtige baby's...
    Ik hoop dat je snel opknapt en dat de hormonen weer terug in het gareel komen. Ik weet uit ervaring hoe rot je je door die krengen kan voelen. Gefeliciteerd met jullie mooie kinderen en sterkte met het verlies wat nu dubbel hard binnenkomt lijkt me. Heel veel liefs en kracht toegewenst.

    Groetjes uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Allereerst van harte gefeliciteerd met twee (!) prachtige jochies, wat zijn ze mooi!
    Je krijgt het alleen allemaal niet kado he? Wat er allemaal niet gebeurd is het afgelopen jaar: het verlies van jullie Marnix, een tweelingzwangerschap die in een 'normale' situatie al heel zwaar is, de onzekerheid over de gezondheid van 1 van de baby's tijdens je zwangerschap, Olav die ook zijn aandacht nodig heeft en dan nu nog eens een ruggeprik die niet voorspoedig verloopt, een longontsteking, je emoties rondom dit alles...het is veel meer dan wat een mens normaal in zijn hele leven op het bordje krijgt.

    Neem alsjeblieft de tijd, denk vooral niet aan dit blog totdat je er weer aan toe bent.
    Geef toe aan je emoties die ongetwijfeld enorm afwisselen en probeer zoveel mogelijk van Arthur en Victor te genieten.

    Wij wachten hier geduldig! Omdat we met jullie meeleven, jullie in ons hart hebben gesloten.

    Lieve Hera, ik kan het niet vaak genoeg zeggen: wat heb ik een diepe, diepe bewondering voor jou, voor je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zonen.
    Hopelijk hoef je niet lang meer in't ziekenhuis te blijven.
    Groetjes uit Kaatsheuvel

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dikke proficiat met je twee prachtige zoontjes. Als ik de foto van Marnix zie en Arthur vind ik dat ze enorm op elkaar lijken. Oh meisje toch, je hebt ontzettend veel meegemaakt en eigenlijk heb je amper tijd gehad om alles te verwerken. Ik denk vaak aan jouw blogs, toen Marnix nog leefde en na zijn overlijden, ineens komen ze bij me op in situaties waar mijn kleintjes ineens iets doen, die overeenkomt met bepaalde blogs. Lieve meid, het enige wat ik je kan wensen is veel sterkte maar ook veel mooie momenten met je 3 andere schatjes. Jullie zitten in ons hart. dikke knuffel aan jullie allen

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een prachtige mannetjes, wat een schitterende namen. Wat moeten jullie overspoeld worden door trots, en tegelijkertijd door verdriet omdat jullie lieve Marnix dit niet meer mee mocht maken. Ik wens jullie een heel snel herstel, zodat je meer tijd hebt om van elkaar te genieten en aandacht te besteden aan de vele emoties...

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Van harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons en broertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een mooie kerels, gefeliciteerd, maar ook heel veel sterkte met alle emoties die deze bevalling en nieuw geboorten met zich mee brengen.Diep respect voor jullie. Marnix zal over zijn broertjes waken.
    Dikke knuff Marielle uit Vlaardingen

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Van harte gefeliciteerd met jullie twee prachtige jongens, wat zullen jullie een dubbel gevoel hebben nu, aan de ene kant dolblij met deze wondertjes en aan de andere kant het grote verdriet van Marnix. Ik hoop dat jullie een hele fijne warme kraamtijd hebben en dat Olav zijn broertjes lekker kan knuffelen en verwennen. Ik weet zeker dat Marnix apetrots is vanaf zijn wolkje.
    Probeer te genieten en goed te herstellen van alles.
    Ik wens jullie heel veel geluk, dikke knuffel vanuit Venlo
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Denk vooral aan jezelf en je gezin! De rest kom weer wel, loopt echt niet weg. Neem de tijd voor je herstel en voor zover je dat, in Jou situatie, kan;Geniet! Je hebt 5 prachtige kerels, waarvan 1 diep in je hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Neem je tijd en beleef deze tijd samen. Wij wachten wel

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd met jullie geweldige zoontjes en broertjes. Blij dat met de babies alles goed is en wens je van harte een voorspoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een prachtige kereltjes! Van harte gefeliciteerd en ontzettend veel sterkte met zowel het lichamelijke herstel als deze emotioneel zware tijd.

    Veel liefs van een meelezende en meelevende mama

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Van harte gefeliciteerd met jullie derde en vierde zoon! Wat zien ze er knap uit.

    Nu zaak dat jij zo snel mogelijk opknapt. Sterkte met je herstel. En ook veel kracht met het dragen van alle verdriet.

    knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Diana van Dijken24 oktober 2012 om 16:29

    Lieve familie,

    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige tweeling! 2 nieuwe kindjes in jullie gezin, 2 broertjes voor Olav en Marnix. Blijdschap en verdriet liggen dichtbij elkaar, dat kan ook niet anders.

    Wat ontzettend naar dat de keizersnee niet zo is verlopen als had gekund. Tegenslag op tegenslag en dat in de week die voor jullie al zo moeilijk is. De dag waarop je zulk slecht nieuws te horen krijgt over je kindje blijft altijd bij je (wij hebben dat met 10 december...) en dat blijft ook altijd een moeilijke tijd van het jaar.

    Hopelijk knap je snel op en krijg je de tijd en de rust om alles wat er de afgelopen maanden gebeurd is, een plekje te geven. Hoop ook echt dat ik je binnenkort weer op het schoolplein zie staan, maar ik kan me voorstellen dat dat onvoorstelbaar moeilijk is....

    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze tijd van dubbele gevoelens, maar hoop ook intens dat jullie van Arthur en Victor kunnen genieten. Nieuw leven is het mooiste dat er is!

    Liefs Diana van Dijken (moeder van Valentijn, oud klasgenootje van Olav en Olivier, ons hartekindje)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoons en broertje neem de tijd en probeer te genieten van de mooie momenten met je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. wat een schatjes, gefeliciteerd! en ook heeel veel sterkte in deze o zo moeilijke tijd.
    ik bewonder jullie en denk aan jullie bij deze dubbele gevoelens. veel liefs en alle kracht toegewenst van angie, rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een mooi mannetjes; van harte geluk gewenst met de geboorte van jullie zoontjes en broertjes.
    Veel sterkte met de mengeling van veel vreugde en veel verdriet....juist na een bevalling komen emoties vaak dubbel en dwars binnen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Gefeliciteerd met jullie zonen !!
    Wat een tijd vol tegenstrijdige emoties.....ik wens jullie veel geluk met Victor & Arthur....
    Ik hoop dat jullie samen met Olav, Arthur en Victor een mooie toekomst tegmoed gaan....met Marnix nimmer uit jullie gedachten.
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een prachtige mannetjes!

    Nogmaals van harte gefeliciteerd. Lekker opknappen en vooral genieten van de kleine en grote mannen. Ook van de herinnering aan Marnix, dat de tranen steeds vaker plaats mogen maken voor een glimlach om je mond.

    Laat die blog-lezers maar wachten, jullie gezin is het enige wat belangrijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Van harte proficiat met de geboorte van jullie zoontjes en broertjes Arthur en Victor. Het zijn twee prachtige mannetjes! Zorg goed voor jezelf, hopelijk voel je je snel weer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes/ broertjes!
    Wat een schatjes!

    Liefs,
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd met de jongens!

    En voor Hera beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Van harte gefeliciteerd met deze 2 prachtige jongens.
    Wat vervelend dat alles niet gaat zoals gehoopt en dat in deze toch al moeilijke tijd. Doe rustig aan en geniet, denk aan jezelf en aan je gezin. Wat zal Marnix trots zijn daar boven en Olav hier beneden.
    Heel veel beterschap Hera!.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Lieve mensen,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee prachtige mannetjes... Wat naar Hera dat het niet helemaal zonder problemen is verlopen... Hoop dat je snel opknapt en dat julile ondanks al het verdriet ook kunnen genieten van deze twee wondertjes... In gedachten heel veel bij jullie en dus ook bij Marnix!!!
    Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een mooie mannen heb je erbij gekregen! Héél vervelend dat je complicaties kreeg. Ik wens jou en de jouwen heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. gefeliciteerd met jullie twee prachtige mannetjes
    En alle emotie's mogen er zijn, laten gebeuren alhoewel het uiteraard niet makkelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat hebben we uitgekeken naar dit bericht.Wat een prachtige mannetjes.Het spijt ons zo dat de bevalling zo`n nare nasleep heeft.Zeker omdat lichaam en geest zo verweven zijn met elkaar.Een verloskundige zei ooit tegen mij:"Een zwangerschap is 9 maanden op en 9 maanden af" En dan gaat het nog over een gewone situatie.Laat je dus niet frustreren doordat het minder met je gaat.Geef jezelf eerder een compliment voor hoe het tot nog toe is gegaan.We wensen jullie veel liefde en kracht toe om naast het intense verdriet en het herinnert worden aan het afgelopen jaar,ook te genieten van de jongens.We hopen dat jullie je gedragen voelen door de mensen om jullie heen,maar bovenal door God!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Van harte gefeliciteerd met deze prachtventjes! Geniet van ze! Ik hoop dat je snel opknapt Hera. Ik wens jullie enorm veel geluk en liefde toe!

    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een prachtige jongens! Mooie foto's..
      Heel veel liefde en kracht toegewenst. Ik hoop dat je snel opknapt. En tijd voor jezelf en familie nemen staat voorop. Ook nogmaals sterkte voor de moeilijke momenten.. Een hele dikke knuffel

      Jantine

      Verwijderen
  71. Van harte gefeliciteerd!
    Prachtige mannetjes, prachtige namen, prachtige familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Van harte Gefeliciteerd met jullie tweeling Arthur en Victor. Wat zal het tweestrijdig voor jullie zijn. Aan de ene kant het verlies van jullie zoon Marnix en aan de andere kant de geboorte van jullie tweeling. Woorden schieten tekort, alleen wetende dat Marnix over zijn twee broertjes zal waken als echt een grote broer.
    En Hera balen dat je je zo ziek bent geworden na de bevalling. Hopenlijk knap je gauw op. En je hebt gelijk dat de Blog op dit moment op de laatste plaats komt. Jij bent nu belangrijk,en het allerbelangrijkste is dat je gauw opknapt. Voor jullie allemaal een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling! Wat een prachtige ventjes zijn het! En wat een mooie namen ook!

    Eigenlijk is hier boven alles al gezegd, ik hoop dat jullie ondanks het dubbele gevoel toch kunnen gaan genieten van de jongens. En natuurlijk dat je snel opknapt!

    Dikke knuffel van Karin uit Uithoorn

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen en broertjes!
    Heel veel geluk en gezondheid toegewenst.

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Van harte gefeliciteerd met jullie 2 prachtige mannetjes.
    Hoop dat jullie ondanks het grote verdriet, toch een beetje kunnen genieten van elkaar.
    Hera ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

    Heel veel groetjes van Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi allemaal,
    Wat zijn ze mooi!!!!
    heel veel beterschapen ik hoop dat jullie veel plezier aan de jongens zullen beleven.
    Jullie leven wordt nooit meer zoals het was toen Marnix er nog was. Alles zal anders zijn,de pijn van het gemis zal altijd blijven!
    Dat is de prijs die we voor de liefde moeten betalen, jammer maar het is niet anders. Vergeten wil je niet, dus zal Marnix altijd jullie 2de zoon zijn.
    Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Van harte! Ligt het aan mij of lijkt Victor erg op broer Marnix? Wat een geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat bijzonder, twee mooie, gezonde jongens.
    Ik hoop dat je snel opknapt van de nasleep.
    Wat zal het een gekke tijd zijn. Een achtbaan van emoties, herbeleving van een jaar ziekte, gemis van jullie dappere en guitige Marnix en de overweldigende liefde en vreugde om deze twee kleine mannekes. En dat allemaal door elkaar heen en tegelijkertijd. En ook nog 'even' opknappen van een keizersnee en zwangerschap, met alle hormonen die daar weer bij horen.
    Een dikke knuffel, ook voor Olav. Zo groot zal hij al lijken, maar ook hij is nog maar een kleine jongen...
    Veel liefde gewenst,

    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen en broertjes.
    We wensen jullie veel geluk, liefde en gezondheid.


    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wauwww! Zo mooi! Nu 5 mannen in je leven... Beterschap mama... zó goed gedaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ach wat een schattige baby's en hoe zou het niet overrompelend zijn, beide belevenissen zijn uitzonderlijk, een kind verliezen, een 2ling krijgen. Rustig aan opknappen en lekker knuffelen met deze mannekes, dat moet toch wel troost bieden in deze moeilijke tijd. Jullie zitten ook wel in de overtreffende trap van een 8baan!!
    Greetz Brenda, moeder van 3 zonen!
    Oh ja, die namen, helemaal mijn smaak ook!!

    BeantwoordenVerwijderen