zaterdag 25 mei 2013

Woensdag 22 mei 2013

Het breicafé was gisteravond heel erg gezellig. We hadden zeer welkom bezoek vanuit Amsterdam. De eigenaresse van breiboetiek de Vlotte Knot. Wat een geweldige vrouw en wat leuk dat ze vanuit Amsterdam komt om met ons te breien.

Bij mij is er vandaag geen behoefte om eruit te gaan. Ik wil mijn kinderen om me heen, thuis waar ik me prettig voel.
Er is ook geen noodzaak om het huis te verlaten, de leuke visite komt hier koffie drinken.

Zaterdag staat er een bijeenkomst van de VOKK voor ons op de agenda. Een bijeenkomst voor ouders van een overleden kind.
Door de herdenkingsdienst in het AMC en de gesprekken daarna heb ik ervaren dat lotgenotencontact heel erg veel kan bijdragen aan mijn welzijn. Dus gaan we zaterdag ook naar de bijeenkomst van de VOKK.
Maar het houdt me nu al bezig. En dan is er weinig ruimte voor andere gedachten. Dus trek ik me terug.
Dat zal waarschijnlijk na zaterdag wel weer over zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten