dinsdag 28 mei 2013

Zondag 26 mei 2013

In de middag ontvangen we zéér welkom bezoek!
Een medepatiënte van Marnix, Kyra, komt. Met haar ouders en broertje.

Omdat het zo leuk ging tussen Marnix en Kyra mocht Marnix vaak op de zaal voor basisschoolkinderen liggen en niet op de peuterzaal. Ze hebben veel pret gehad.

Wij kennen Kyra en haar familie uit het ziekenhuis. Zij waren ook op de uitvaart van Marnix. Het zijn leuke, reële mensen.

Vandaag ontmoeten we elkaar voor het eerst buiten het ziekenhuis en emotionele gebeurtenissen om. Het gaat goed met Kyra en dat doet ons goed! Kyra is gezond.

Naast de koetjes en kalfjes wordt er ook over meer gepraat. Fijne gesprekken.
De tweeling wordt bewonderd en geknuffeld en Olav speelt met het broertje van Kyra.

Een ontmoeting waar ik niet tegen op heb gezien. Een middag met een gouden randje.
En als klap op de vuurpijl hebben ze twee kinderstoelen meegenomen die wij voor de tweeling mogen hebben. Heel veel dank daarvoor!

Het weekend heeft in het teken gestaan van Marnix. In directe en indirecte zin. En ook al waren de emoties heftig, ik kijk wel terug op een goed weekend.

1 opmerking:

  1. Ik heb ademloos jullie blog volledig gelezen, wat een indrukwekkend verhaal. Ik ben sprakeloos en heb kippenvel. Het ergste wat je als ouders mee kunt maken hebben jullie mee moeten maken. Veel sterkte met het verwerken en het leven met het verdriet. Tegelijkertijd zoveel vreugde met de tweeling. Wat een bizar contrast.

    Volgende week fiets ik mee met Alpe d'HuZes. Ik ken jullie niet en heb Marnix nooit gekent, maar ik zal zeker aan hem en aan jullie denken.

    BeantwoordenVerwijderen