vrijdag 12 april 2013

Dinsdag 9 april 2013

Victor besluit vanmorgen om 6:15 uur dat hij lang genoeg in bed gelegen heeft. Dus zit ik al vroeg beneden met hem. Arthur meldt zich niet veel later.
Doordat we zo vroeg zijn heb ik vandaag een voorsprong op de dag.
Dus voor tien uur heb ik al in het huishouden gedaan wat ik moest doen. De rest is bonus.

'S Avonds is er weer breicafé. Mijn moment van ontspanning. Daar geniet ik heel erg van. Er wordt over van alles en nog wat gepraat en ondertussen staan de handen niet stil. Ook Marnix passeert regelmatig de revue, ik praat graag over hem. Natuurlijk over het ziekzijn maar ook over Marnix als gezonde jongen. het was mij er ééntje. Ik ben pas laat thuis, met een tevreden gevoel over de hele dag.
Morgen moeten we vroeg uit bed. Olav heeft midweek op school. Ik geloof dat wij zenuwachtiger zijn dan hij is. Hij heeft er zin in.

1 opmerking:

  1. Wat goed dat het breicafe je een moment van ontspanning biedt. Zo belangrijk en zo fijn. Geniet ervan, dat heb je nodig!

    BeantwoordenVerwijderen