woensdag 8 augustus 2012

Dinsdag 7 augustus 2012

Het is geen prettige nachtrust geweest. Ik ben onrustig en kom niet echt tot rust. Voor Marnix geldt hetzelfde. Hij is vaak wakker. Mijn buik werkt niet mee dus Jur gaat er vaak uit.

's Morgens ga ik langs bij een vriendin. We hebben het gezellig, maar we praten ook over alles wat er gaande is. Het is best veel. Ik zit met mijn emoties in de knoop. Weet niet waar mijn verdriet en angst te laten maar voel overduidelijk dat het er wel zit.

Aan het eind van de middag wordt ik gebeld vanuit het AMC. Marnix wordt morgen rond 11 uur verwacht voor opname voorafgaand aan de operatie van donderdag. Oncologie ligt vol dus wordt het afdeling G8Noord. De verpleegafdeling grote kinderen. Het zal mij benieuwen. Op oncologie is alles bekend, ongewild toch vertrouwd.

Dat hij morgen al opgenomen wordt valt me, tegen beter weten in, toch tegen. Ik had gehoopt morgen nog thuis te kunnen zijn. In ieder geval pas later naar Amsterdam te moeten gaan.
Over de operatietijd donderdag is ons nog niks bekend. Dat zullen we morgen wel horen.

Vanavond eten we gezellig met Manon en Geert. Altijd een succes. Later op de avond komt mijn zus nog langs. Wel prettig om haar te zien.

Redelijk bijtijds ga ik naar bed. In de hoop wat beter te slapen dan vannacht. Ondanks het onzekere, angstige gevoel dat ik heb.

2 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte morgen met je kleine mannetje ! ik denk aan jullie..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte met morgen, we zullen zeker aan jullie denken...
    Vr Gr Fam. van Reenen

    BeantwoordenVerwijderen