zondag 2 december 2012

Donderdag 29 november 2012

Chaos. Chaos in mijn hoofd. Juist nu er weinig speelt heb ik de grootste moeite mijn gedachten ergens bij te houden. Negen van de tien keer vergeet ik waar ik mee bezig ben. Dus de lijstjes komen tevoorschijn. Daarop schrijf ik alles wat ik wil doen en waar ik mee bezig ben. Mijn hoop is daarop gevestigd, zonder is helemaal geen doen.
Momenteel voel ik me alsof ik een recht pad moet bewandelen terwijl ik een half uurtje rond heb gedraaid. Veel stilstaan en koers bepalen dus.
De feestdagen komen steeds dichterbij en ik zie ertegenop.

Arthur en Victor doen het geweldig. 's Avonds hebben ze hun huiluur, nou ja ze zijn een flinke poos onrustig, maar dat brengt ons niet uit balans. Ze hebben het duidelijk nodig want de rest van de dag hoor je ze niet.
Ondertussen slapen ze ook steeds langer door. vannacht kwamen ze pas om kwart over vijf voor hun voeding. Keurige jongens dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten