donderdag 8 november 2012

Woensdag 7 november 2012

Vandaag voel ik me redelijk uitgerust. En dus ook emotioneel beter in mijn vel.

De dag verloopt rustig. De tweeling is nu drie weken oud en aangezien ze tot nog toe alles volgens "het boekje" hebben gedaan krijgen ze vandaag last van darmkrampjes. Voor het eerst huilen ze wat. Soms tegelijk, soms wisselen ze elkaar af.
Doordat ik rustig ben kan ik het wel aan.
Aan het eind van de middag ga ik met ze wandelen. Nog even een boodschap halen. Er zijn weer lampen kapot. Olav wil graag mee. Hij loopt trots naast de kinderwagen. En ik trots erachter.
Als we thuiskomen is de gastkok er. Een vriend die voor ons komt koken. Erg gezellig en erg smakelijk. Het is altijd leuk om met meer mensen te eten.

Al met al is het wel een fijne, gemoedelijke dag geweest. Minder emoties dan voorgaande dagen. Dit soort dagen geeft mij moed en kracht. Als ik met de jongens door het dorp loop ben ik oprecht trots. Marnix wordt erg gemist, maar ik geniet ook intens van waar ik nog wel voor mag zorgen. Heel erg tegenstrijdig, maar wel exact hoe ik me voel. En het kan allemaal naast elkaar beleefd worden.

3 opmerkingen:

  1. Hera, dit soort dagen zijn je zo gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, een dag waar je even kan opladen,
    waar je gevoel ook ruimte geeft om te genieten.
    Deze dag pakken ze niet meer van je af.

    Sterkte.
    Zomaar een mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat dit soort dagen er tussen door komen. Even op adem komen...

    Ik heb respect voor hoe jullie alles doen!!


    Knuffel van uit Uithoorn...

    BeantwoordenVerwijderen