zaterdag 23 maart 2013

Dinsdag 19 maart 2013

Tot mijn grote schande ben ik gisteren weer twee afspraken vergeten. Oh wat baal ik daarvan. Een afspraak was ik glad vergeten en de andere heb ik dubbel gemaakt. De dubbele afspraak valt niet te herstellen. Respectloos vind ik het van mijzelf.
Ik weet prima welke dag van de week het is. Maar de datum? Geen idee, geen flauw idee. En daar gaat het fout.

Hoe moet ik dit nou oplossen? Hoe krijg ik weer overzicht?
Uiteindelijk kom ik erop dat ik de agenda in mijn telefoon maar eens moet gaan gebruiken in plaats van alleen de papieren agenda thuis. Mijn telefoon heb ik praktisch altijd bij me. Heel erg handig ben ik er niet mee, maar alles valt te leren.

Er moet toch een manier zijn die me helpt de chaos in mijn hoofd te ordenen? Wellicht is dit het.

De afspraak die ik dubbel gemaakt heb, plan ik opnieuw. En zet hem gelijk in mijn telefoon. Met herinnering.

1 opmerking:

  1. Het komt wel weer. Wees niet zo streng voor jezelf, je bent ook maar een mens.... Niemand is boos op je. Wellicht is het even vervelend, maar gemiste afspraken zijn geen reden om boos op elkaar te blijven. Rustig adem blijven halen, het komt allemaal vanzelf weer terug. Je doet het goed, 2 stapjes vooruit, 1 stapje achteruit. Je bent een dappere dodo!!!

    BeantwoordenVerwijderen