donderdag 28 maart 2013

Maandag 25 maart 2013

Jur is vandaag jarig. Hij wordt 40. Normaliter reden voor een feest.
Jur zijn hoofd staat niet naar een feest ter ere van zijn verjaardag. Ook bij Jur is het in zijn hoofd zo vol met Marnix.

De huisarts beaamt mijn vermoeden. Ik stop per direct met de fysiotherapie.
Het mag ook wel eens, dat iemand ernaast zit. Ik ben blij dat het mij betreft en dat we, waar het noodzaak was, altijd de juiste mensen hebben getroffen met de juiste diagnoses en de juiste beslissingen.

Vandaag vraagt iemand aan mij hoe het gaat. Een begrijpelijke vraag, het is in mijn geval niet te voorspellen, dus ook een terechte vraag.
En dan het antwoord. Vaak weet ik niet hoe het gaat. Ik neem deel aan het leven. Voor mijn gevoel ben ik aan het bridgen terwijl ik de regels niet ken. Maar ik doe wel mee en geef niet op.
Gaandeweg zullen de regels wel duidelijk worden.

1 opmerking:

  1. Dat jullie hoofden niet naar een feestje staan, is meer dan begrijpelijk. Toch wil ik jullie allemaal en speciaal Jur zelf uiteraard, feliciteren met zijn verjaardag. Proficiat!

    Groetjes van Yvonne, Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen