donderdag 21 maart 2013

Zondag 17 maart 2013

Bij het opstaan doet mijn knie nog steeds pijn. En hij is stijf. Oeps. Eerst maar even een pittige pijnstiller nemen en dan weer door.

Al tijdens het opwarmen tijdens de hardloopcursus moet ik helaas afhaken. De knie werkt niet mee. Ik baal er vreselijk van omdat ik mijn vriendin in de steek laat. En dat was niet de bedoeling. Gelukkig is het een leuke groep en gaat zij met frisse zin verder.

Thuisgekomen moet ik er wel even een traan om laten.

Jur is nog ziek en het wordt een dag bankhangen. Mijn vriendin komt na de cursus koffiedrinken en we hebben het gezellig. Dat lucht me op.
Ik hoop dat wat rust mijn pijnklachten zal verminderen zodat ik verder kan met de cursus.

1 opmerking:

  1. Ik duim voor je mee dat t snel beter zal gaan met je knie en je weer lekker kan gaan trainen en de cursus kan vervolgen.
    Beterschap ook voor Jur!

    Liefs uit Tilburg, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen