woensdag 20 maart 2013

Zaterdag 16 maart 2013

Arthur en Victor knappen op. Helaas zijn we door het ziek zijn het rime volledig kwijt. De laatste nachten werden ze rond een uur of vier wakker, met honger. Dus gaf ik ze een fles. Eenmaal gebroken nachten.
Vannacht hebben ze doorgeslapen en ik dus ook. Wat een verschil! Met voldoende energie heb ik het gevoel dat ik de wereld aankan!
Ik bruis.
Jur kan in bed blijven, hij is echt ziek. Als hij uit bed komt heb ik al veel gedaan. En ik heb mijn hardloop kleren al aan. Olav gaat met mij mee naar het bos. Hij gaat een hut bouwen en instrumenten zoeken. Ik ga mijn huiswerk doen.

Bij de laatste intervallen krijg ik pijn in mijn knie. Ik zoek er niks achter en masseer mijn knie bij thuiskomst. Van niks naar drie keer trainen in de week is ook belastend.

De rest van de dag wordt het er niet beter op. Mijn vertrouwen ligt in de rust van de nacht. Morgen is de looptraining, ik kijk er naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten