zondag 3 maart 2013

Donderdag 28 februari 2013

Zondag vieren we Olavś verjaardag. En de woensdag erna zijn kinderfeestje en dan is de verjaardag klaar. Wat een schril contrast met vorig jaar. Toen moesten we gedwongen in 3 keer zijn verjaardag vieren. Hij vond het niet leuk omdat op de dag zelf Marnix in aplasie was en we dus geen mensen over de vloer konden hebben. Nu kan alles. Olav vindt het fijn en kijkt ernaar uit.

Aan de verjaardag van vorig jaar kleven veel herinneringen. Leuke, maar zeker ook minder leuke.
Zoals met alle "eerste keren" heb ik ook hier moeite mee. Gelukkig komt er vandaag de hele dag een lieve vriendin die me helpt. Samen treffen we voorbereidingen voor het feestje. Ondanks dat we, omdat het Olav's verjaardag is, niet veel mensen hebben uitgenodigd, wordt het naar verwachting toch behoorlijk druk.
Ik vind het heel erg fijn dat er iemand is die zonder vragen een hand uitsteekt. Een hand die ik hard nodig heb. Ik pak hem met beide handen aan. Dat zijn vrienden!

Gisteren blogde ik over het foto's kijken. Nu ik het weer een beetje aankan wil ik er ook graag één delen op het blog.


Marnix, een half jaar oud


7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van Olav! Hopelijk is het een fijne dag geweest, ook voor de jarige zelf natuurlijk. Fijn dat het nu een groot feest kan zijn, maar hoe dubbel als je VIPgasten niet compleet zijn en dat ze ook niet compleet meer gaan worden...

    Wat een snoesje, die foto. Heel duidelijk al herkenbaar van de latere foto's als peuter. Echt een heel mooi kind waar jullie knettertrots op kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met Olav! Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad knul. Fijn dat er helpende handen voor jullie zijn . Wat een mooie foto van baby Marnix een prachtkind ! Sterkte verder met alles en ik zal vanavond voor jullie bidden ! Liefs Lidia Hakvoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd !! en wat een prachtige foto van Marnix
    anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met Olav!
    En wat een mooie foto inderdaad van Marnix.
    Waardevol !

    Liefs uit Tilburg, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Olav, Gefeliciteerd!!
    wat een geweldige foto!!
    Fijn dat je er weer naar kan kijken..
    en met ons wil delen.
    Ik vind je blogberichten erg mooi om te lezen.
    je bent supersterk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inmiddels maandag, dus ik kijk een beetje terug......lieve Olav, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....en papa en mama natuurlijk ook. Toch is het vreemd te feliciteren, papa en mama, als het verlies van Marnix zo in jullie zit. Ik schaam me een beetje hiervoor. Onnodig dat weet ik, maar toch. Wat een lieve foto van Marnix en ja zoals meerdere mensen bedank ik jullie voor het delen, door jullie blog. Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen