woensdag 27 maart 2013

Zondag 24 maart 2013

Vannacht heb ik wat beter geslapen. De pijnstillers hebben hun werk gedaan.
Het gevoel bekruipt me dat de fysiotherapeut wel eens op het verkeerde spoor kan zitten en ik besluit morgen even contact met de huisarts te zoeken.

Een vriend van Olav, 12 jaar oud, heeft besloten zijn Cars speelgoed weg te doen en heeft gevraagd of Olav het mag hebben. Wij vinden het goed en vanmorgen gaan we het ophalen. Voor de gelegenheid heeft h een Cars taart voor Olav gemaakt. Een mooie en zeer smakelijke taart. Ik merk dat Olav niet goed weet wat hij met de aandacht aan moet. Hij is heel erg blij met wat hij krijgt.

Daarna gaan we door naar de hockeyclub. Jur zijn team speelt. Het voelt als vanouds.

In de middag krijgen we kraamvisite. Ook heel erg gezellig.

En zo vliegt er weer een drukke dag voorbij. Ik ben blij wanneer ik in bed lig.  

1 opmerking:

  1. Wat lief van die grote vriend :).
    Goed dat je even terug gaat naar de huisarts, als je het idee hebt dat dit niet de juiste behandeling voor je is, dan kan checken vast geen kwaad.

    veel liefs van een moeder van 4

    BeantwoordenVerwijderen