dinsdag 15 mei 2012

Maandag 14 mei 2012

Dag 27 in de cyclus. Marnix kuurt in een cyclus van 28 dagen. Dus woensdag gaan we er weer voor. Vandaag staat er bloedprikken op het programma om te bepalen of de waardes goed genoeg zijn om weer te kuren. Ik verwacht de uitslag vanmiddag. Marnix gaat met Jur naar het ziekenhuis en weer verloopt het soepel. Hij wordt er steeds laconieker onder. Goed of slecht, dat weet ik niet maar het is voor hemzelf een stuk rustiger.

Olav gaat weer naar school na ruim 2 weken vakantie. 's Morgens zegt hij broodnuchter: ik haat school, alleen als ik werkjes moet doen. Anders vind ik het wel leuk.
Helaas horen werkjes ook bij school dus hij moet wel.
Uiteindelijk heeft hij deze dag geen werkjes moeten doen. Dus het was een leuke dag op school.

's Middags wordt er niet gebeld vanuit het AMC. Ik zal morgen zelf wel bellen. Kan ik gelijk vragen of ze een kamer in het Ronald McDonald huis voor ons willen reserveren.

marnix speelt vandaag veel in de tuin. Hij vindt de glijbaan het einde. Ik krijg er de zenuwen van omdat ik bang ben dat hij van het trapje valt. Het zal wel weer even duren voor ik daar vertrouwen in heb. Zolang hij maar geniet doe ik dat ook. Die zenuwen parkeren we wel even.

Deze laatste week voor de nieuwe kuur is altijd zijn beste week. het is dan zo tegenstrijdig om hem weer mee te nemen naar het ziekenhuis. We weten dat hij ziek wordt van de kuur. Maar lang niet zo ziek als van de tumor die groeit zonder kuur. Het blijft kiezen tussen twee slechten. De minst slechte "wint"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten