maandag 14 mei 2012

Zondag 13 mei 2012

Moederdag vandaag. Ik mag in bed blijven liggen. Lekker nog even een half uurtje soezen.

Als ik beneden kom ligt er een cadeau van Olav. Met een gedicht. Ik smelt ervan. Ik krijg een kleerhanger door Olav versierd. Hij weet precies wat mijn lievelingskleuren zijn.
Daarna lekkere broodjes voor het ontbijt. Het is echt moederdag.
Marnix heeft er weinig boodschap aan, hij voelt zich goed en gedraagt zich bijbehorend. De jongens zijn gewoon lief en ondeugend.

We merken weinig meer van de gevolgen van de val van vrijdag. Gelukkig is het allemaal met een sisser afgelopen.
Het liet zich erg dramatisch aanzien maar zoals wel eerder is gebleken, Marnix kan veel hebben.

Jur is op deze moederdag de hele middag met hockey bezig. Uiteindelijk wordt zijn team kampioen. Erg leuk! Hij zit in een bijzonder geweldig team, het is de mannen van harte gegund.

's Avonds maak ik samen met Olav minipizza's. Hij vindt het superleuk en superlekker. Als Jur thuiskomt krijgt hij een verrassingspizza. Hij vindt hem erg lekker. Marnix krijgt het allemaal niet meer mee. Hij valt rond half zeven in slaap op de bank. Als hij na drie kwartier weer wakker wordt wil hij maar één ding: slapen. Dus ik breng hem naar bed.
Olav volgt kort daarna. Morgen weer naar school. Na ruim twee weken vakantie. Hij heeft er, geloof ik, geen zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten