zondag 13 mei 2012

Zaterdag 12 mei 2012

Vanmorgen heeft Jur voor de kinderen gezorgd. Ik kon blijven liggen. De medicijnen moet ik dan wel geven, maar ik kan in ieder geval een half uurtje langer blijven liggen. Een waardevol half uurtje.

Ik zorg altijd voor de medicijnen. Door mijn achtergrond heb ik hier voeling mee en kost het me weinig moeite meer.
Jur heeft totaal geen gevoel met medicatie en wordt er heel erg onzeker van. In geval van nood kan hij het doen en hij kan ook prima met de sonde overweg. Als Marnix echter misselijk is en je goed moet weten welke volgorde je moet hanteren, de tussentijden en de anti-misselijkheidsmedicatie in de vingers moet hebben dan vind Jur het niet meer verantwoord om te doen. Begrijpelijk, bepaalde periodes in de cyclus kan ik er bijna een dag mee vullen. Maar dat terzijde.

Marnix start de dag goed. Voor een brei-opdracht moet ik even naar een vriendin die erg in de buurt woont. aangezien Olav aan het logeren is gaat alleen Marnix mee.
Daar merk ik aan hem dat hij wel wat last heeft van de val van gisteren. Hij valt op de bank in slaap. We mogen blijven lunchen dus Marnix heeft lekker kunnen slapen.

De rest van de middag is hij erg prikkelbaar. Hij doet het goed als je nagaat wat hem gisteren weer is overkomen, maar vlekkeloos is het niet. Hij gaat dan bijtijds naar bed.

Al met al was het beter dan we hadden gedacht na zijn val van gisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten