vrijdag 6 juli 2012

Donderdag 5 juli 2012

Deze kkur verloopt vlekkeloos. Jur en ik hebben er lang over gepraat maar kuur 9 gaat de boeken in als een perfecte kuur.
De nieuwe haargroei zet door en Marnix heeft wat eetlust. We menen zelfs lovehandles te ontdekken, net boven Marnix' luier. Mocht er een grote operatie aankomen dan is zijn voedingstoestand heel erg belangrijk. Daarover hebben we een kort lijntje met de dieëtiste in het AMC.

Als de oncoloog woord houdt zouden we binnen nu en een week een advies mogen verwachten over het wegnemen van de centrale tumor. Op de achtergrond ben ik hier veel mee bezig.
Jur en ik hebben al wel besrpoken welk pad wij in de besluitvorming willen bewandelen. Graag horen we het advies aan, nemen een paar dagen de tijd om onze vragen te formuleren en aan de hand van onze vragen willen we ene gesprek met de medisch betrokkenen. Aan de hand van de antwoorden willen wij een ja of een nee geven.
Als ik er goed overnadenk rollen er zo tientallen vragen uit. Nu nog even afwachten welke gesteld zullen moeten worden.
Aan het eind van de dag stuur ik maar een email naar de oncoloog met de vraag op welke termijn we het advies mogen verwachten. Eigenlijk direct een "out of office reply". De oncoloog is met vakantie. Even vergeten. Aankomende week zal ik proberen contact te krijgen met de waarnemer. Een oncoloog die al vanaf het begin meekijkt met de behandeling van Marnix en dus ook goed op de hoogte is.

Tot die tijd parkeer ik mijn zenuwen maar weer even en leg de focus op de verjaardag van zondag. Dat verdient alle aandacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten