dinsdag 17 juli 2012

Maandag 16 juli 2012

Vandaag een korte dag. En weer even spieken wat het kaliumgehalte is. Jur gaat met Marnix, vandaag zijn ze daadwerkelijk op de dagbehandeling. Daar staat weer een bed voor Marnix.

Gisteren is de kaliumgift naar 2 x daags 24 ml gegaan. Een verdrievoudiging ten op zichte van vrijdag. Ik ben hele erg benieuwd wat de waarde nu is. Gelukkig laat Jur me niet al te lang in spanning. Marnix zit op 4.6 Veel te hoog eigenlijk. Dus weer terug naar 2 x daags 16 ml. En morgen weer de waarde bepalen.

Olav is vandaag spelen bij zijn favoriete oom en die halen we na het avondeten weer op. Ik heb dus een betrekkelijk rustige dag thuis. Daar kan ik altijd erg naar uitkijken en als het dan zover is zit ik een beetje verloren op de bank in het luchtledige te staren.

Gelukkig belt mijn zus om te vragen of ik koffie voor haar heb. Ja! Dat heb ik wel. Dus breng een groot deel van de middag gezellig met mijn zus en haar kinderen door.

Als ik de auto hoor aankomen maakt mijn hart een sprongetje. Ze zijn er weer. Marnix is in een behoorlijk goed humeur. Hij wil alleen niks delen. Dus als ik dat niet van hem vraag is het een heel zoet jongetje.

Hij valt uiteindelijk nog wel even op de bank in slaap maar wil toch ook wel graag naar bed als het daar tijd voor is.

Jur gaat vanavond wat drinken met een vriend dus ik zet een Harry Potter op en ga wat breien. Een fijne dag achter de rug met het vooruitzicht op weer een kort ziekenhuisbezoek voor morgen.

1 opmerking:

  1. Goed om te horen dat Marnix redelijk goed in z'n hum is.. Dat is echt prettig en dat hoor je niet vaak! Ik lees iedere blog, maar laat niet altyd een berichtje achter. Ik leef met jullie mee. Groetjes, Elise E

    BeantwoordenVerwijderen