donderdag 15 maart 2012

Woensdag 14 maart 2012

Nog steeds last van een zwaar gemoed. Ik ben onrustig maar mis de energie om wat te doen. Loop met mijn ziel onder mijn arm. Wat moet ik ermee? Ook heb ik last van boosheid. Boosheid die ik niet neer kan leggen waar het hoort. Dat frustreert. Ik ga het maar van me af schrijven. Misschien dat ik het dan wat kwijt kan. Mijn boosheid is gericht naar mensen die me na aan het hart stonden en me heel erg teleurgesteld hebben.
De vermoeidheid helpt niet aan mijn gemoedstoestand. Ik ga 's middags met Marnix slapen. Gezellig in het grote bed. Heerlijk geslapen, ruim twee uur. Daarna voel ik me wat beter. Toch ga ik 's avonds om half tien naar bed.

Het nieuws uit Zwitserland komt erg hard binnen. Voel mee met ouders en naasten. Dit kan niet en mag niet. Het gebeurt toch.
De voorspellingen voor morgen beloven zon. Hoop dat de zon ook in mijn hoofd wil gaan schijnen. Na twee dagen me rot voelen is het wel even genoeg geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten