donderdag 26 april 2012

Woensdag 25 april 2012

Vandaag voor de laatste keer deze kuur naar het AMC voor de chemo in de Omaya. Daarna hoeven we, hoop ik, alleen nog bloed te laten prikken in Amersfoort om te bepalen wat de waarden zijn en of Marnix dus in aplasie is. Wellicht deze kuur geen bloedtransfusie. Dat zou heel erg wenselijk zijn want we gaan een paar dagen naar Texel. Daar wonen vrienden van ons en die hebben ons gevraagd te komen. Dat willen we dolgraag. We bewaren goede herinneringen aan Texel en aan onze vrienden.
Natuurlijk is het wel spannend om voor het eerst sinds de diagnose weg van huis te gaan, anders dan naar het ziekenhuis. Maar we gaan gewoon!

Vandaag staat eigenlijk in het teken van de tweeling. Er wordt weer een echo gemaakt en ik verheug me er erg op weer even een blik in de buik te mogen werpen. Hoe zou het met ze gaan.
Vandaag heeft Marnix Jur harder nodig dan ik dus Jur gaat naar Amsterdam en mijn zus gaat met mij mee. Ze vindt het heel erg leuk en ik ook.

Met de tweeling gaat alles goed. Ze groeien naar behoren en zijn zo goed als even groot. Jippie. Inmiddels zijn bij mij de meeste klachten van de eerste drie maanden verdwenen en ik voel me een stuk beter. Tijd om te genieten en te nestelen. Er moet nog al het een en ander gebeuren in huis daar we niet zo royaal wonen. Daar gaan we de aankomende periode maar aan besteden.

Voor nu is alles dik in orde en dat is genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten