maandag 2 april 2012

Zondag 1 april 2012

Marnix is moe. En energieloos. Ook al was er een wedstrijd van Jur's hockeyteam thuis. We zijn niet gegaan. Marnix lag te slapen op de bank. Als hij wakker is kan hij een kort lontje hebben, maar dat is maar van korte duur. Verder is hij erg lief en zeer knuffelerig. Dat vind ik dan weer erg fijn.
Verder hebben we een lekkere rustige dag.

Ik ben al ruim zes weken aan het breien aan een vest dat besteld is. Vandaag is het spannende moment dat het vest gekeurd wordt door de nieuwe eigenaresse. Gelukkig, het is goedgekeurd. Nu kan ik beginnen met het afwerken van het vest. Ik hoop het einde van de week te kunnen afleveren.
Het is altijd spannend of ik in staat ben iemand's wensen in breiwerk om te zetten. Vaak lukt het.

Aankomende week staat er iet zo veel spannends op de agenda. Alleen een keer bloedprikken. Verder niks, medisch gezien willen we dat graag zo houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten