maandag 25 juni 2012

Zondag 24 juni 2012

In eerste instantie worden we deze morgen om zes uur wakker omdat Marnix heeft gespuugd. Het is de eerste nacht dat de sonde wat hoger staat (10 ml erbij per uur) en wellicht dat hij daarvan moet spugen. Geen idee. Daarna kunnen we doorslapen tot negen uur. Een luxe.

En dan:
Pyamadag!
Wat een vreselijk weer. Aankleden doen we als we naar buiten gaan of bezoek krijgen. Vandaag geen van beide. Dus kleden we ons niet aan. Olav vindt aankleden in elk geval overbodige moeite en Marnix draagt een van zijn lievelingspyama's (met veel verkeer erop en van flanel) en wil dus ook liever niet aankleden.
We rommelen wat om in huis en daar blijft het bij. Ook prettig.

Als ik 's avonds de sonde in orde wil maken moet ik, om een hogere dosering te kunnen geven, 2 zakken sondevoeding overgieten in een speciale container.
Vanmorgen merkten we dat de container gelekt had. Dus nu eerst uitgebreid testen boven de wastafel. En weer lekt hij. Wat ik ook probeer ik krijg geen vloeistofdichte verbinding. Uiteindelijk schiet de dop los en zit ik onder de sondevoeding en klotst de container leeg in de wastafel. Mijn reactie was er niet een van vreugde. Dus de sonde maar weer op de oude snelheid gezet en morgen maar even bellen met de leverancier.

We hebben een rustige, leuke dag gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten